dinsdag 18 augustus 2015

Infographic: hoe belangrijk is goed opdrachtgeverschap?


Zzp’er vindt communicatie belangrijker dan tarief of betalingstermijn NIEUWEGEIN – Opdrachtgevers vergeten in hun communicatie naar het personeel vaak de zzp’er mee te nemen. Hierdoor ontvangen zzp’ers bijvoorbeeld geen uitnodiging voor trainingen, borrels en personeelsfeesten. “Opdrachtgevers hebben hun communicatie richting externen die ingezet worden, de Dynaworkers, niet altijd op orde,” aldus Wessel van Alphen sr., oprichter van IT-Staffing. De zzp’er vindt communicatie (8,6) juist het belangrijkste criterium voor goed opdrachtgeverschap*. Tarief (7,8), overeenkomst (7,8), betalingstermijn (7,7) en werksfeer (7,0) zijn minder van belang, volgens de zzp’er. Dat blijkt uit onderzoek van ZZP Barometer in samenwerking met IT-Staffing. Communicatie steeds belangrijker De zzp’er vindt goede communicatie vanuit de opdrachtgever steeds belangrijker (+2%). Onboarding (5,5), opleiding (5,1) en lunch (3,4) zijn minder van belang volgens de zzp’er. En de zzp’er let stee
http://www.trendyflash.nl/2015/08/infographic-hoe-belangrijk-is-goed-opdrachtgeverschap/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten